Природа - це збалансована єдина система з безліччю зв'язків, порушення яких веде до негативних наслідків, що сприяють погіршенню стану здоров'я людини. Тому питання вивчення проблеми охорони, як навколишнього природного середовища, так і здоров'я людини - є актуальним.

Мета вивчення дисципліни - набуття фахівцями компетенцій щодо сучасних методів, соціальних і психологічних умов навколишнього середовища в контексті взаємодії людського організму із середовищем його існування.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен демонструвати такі результати навчання через знання, уміння та навички:

- вміти користуватись медико-біологічним матеріалом, медико-екологічними картами, використовувати матеріали санепідемстанцій; використовувати аналіз ступені небезпеки здоров'ю людини як окремих забрудників, так і комплексного впливу чинників на здоров'я; брати участь в складанні медико-екологічних карт і прогнозів; допомагати дотримувати правила гігієни праці та побуту в різних екологічних ситуаціях.

- виявляти основні причинно-наслідкові зв'язки, оцінювати напрям і ступінь впливу окремих чинників та їх комплексів на формування показників здоров'я і на цій основі розробляти пропозиції, щодо усунення несприятливих чинників довкілля.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей, передбачених відповідним стандартом вищої освіти України.

Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання, передбачені відповідним стандартом вищої освіти України:

-демонструвати здатність генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення;

-демонструвати вміння приймати технічно та економічно обґрунтовані рішення;

-демонструвати уміння розробляння та практичної реалізації науково-технічних проєктів у нафтогазовій галузі.